torsdag 4 november 2010

Landskapsgrund?

Nu har jag börjat på landskapet på stationsmodulen. Eller åtminstone "jordfärgen"... Så här ser det ut nu:
Mitt BR 65.10 står framför lokstallet vid kolfickan för att fylla på kollagret, och sedan till vattenhästen för att fylla på vatten också. I bakgrunden till vänster ser man stationshuset och till höger skymtar godsmagasinet. I alla fall är det tänkt att vara så när det blir klart... Jag hoppas att du har fantasi... ;-)
Självklart har jag också uppdaterat "nästa mål"!

P.S. Frugan tycker inte om lukten i köket för tillfället... Förhoppningsvis går det över till i morgon bitti. Lite konstigt är det, vattenbaserad färg brukar ju inte lukta speciellt mycket. Fast det är kanske korken som luktar.

1 kommentar:

Bengan sa...

Ser tydligt stationshuset, kollagret och vattenhästen :o)
Däremot känner jag ingen lukt...
Heja på Marcus :)