söndag 21 mars 2010

Dream Track 2010

I lördags åkte jag till Dream Track 2010 i gamla spinneriet i Habo. Så här såg det ut när jag kom dit:
Inne i det gamla spinneriet såg det ut så här:
Under HABO-skylten syns den relativt stora H0-anläggningen. Till vänster är det tvåräls och till höger treräls, och längst bort finns en övergångsstation med möjlighet att göra vagnsbyte från tvåräls till treräls. Men det var ju inte den här våningen jag var mest intresserad av utan det var den verksamhet som pågick en trappa upp. Där såg det bl.a. ut så här:
Det är en bild tagen på Olle Frykmos stationsmodul, där det tydligen också ska köras moduljärnväg. Gubbarna håller åtminstone på med att bära in moduler i det gamla godsmagasinet.
Vill du se resten av bilderna jag tog? Då får du titta in i mitt fotoalbum! Jag hoppas att Anders Ö och övriga arrangörer fixar en lika lyckad träff nästa år också, då kanske vi ses där??

Inga kommentarer: