tisdag 23 februari 2010

Junta i helgen

I förrgår var det dags för moduljunta igen, den här gången hemma hos berraf. Jag såg fram emot att träffas så mycket att jag glömde min kamera hemma. Då är det tur att man har en mobiltelefon med kamera i, även om det i första hand ska ringas på grunkan vilket gör att kameran inte är den bästa. En bild fick jag till i alla fall:
Till höger är arbetsbordet med mina moduler närmast och Ivans moduler längst bort. Till vänster häller värden berraf upp kaffe åt oss allihop och bakom förevisar Ivan något intressant. Fler bilder finns på berraf:s hemsida. Tack Ivan för skjutsen och tack berraf för gästfriheten, det är alltid lika inspirerande att träffas!

1 kommentar:

Bengan sa...

Det är så här modulrallande ska utföras!
Prestigelöst, förutsättningslöst och massor av glädje och gott humör :)
Tack för att du var med!